مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 07:452020-11-02پزشكي

احتمال قرنطینه کامل جهرم در صورت تداوم شرایط فعلی


در صورت ادامه این روند و عدم تغییر در وضعیت شهر از لحاظ کاهش شیوع بیماری و آمار مبتلایان، به ناچار مجبور به تعطیلی شهر و بازگشت محدودیت ها هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد رحمانیان اظهار داشت: روند صعودی تعداد بیماران بستری در بیمارستان پیمانیه بسیار نگران کننده است.

وی افزود: تعداد تخت های در نظر گرفته شده برای بیماران کرونایی 100 تخت است که در حال حاضر 65 بیمار کرونایی در این بخش بستری هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با توجه به بستری شدن 32 بیمار در یک شب در بخش کرونای پیمانیه و افزایش تصاعدی آمار بیماران بستری گفت: این نگرانی وجود دارد که در روزهای آینده به سرعت تمام تخت های بستری حتی بخش های غیر کرونایی تکمیل شود و این در حالی است که تعداد بیماران بدحال بستری در آی سی یو هم در حال افزایش است.

رحمانیان با بیان اینکه میزان نمونه های مثبت به عدد 80 رسیده است، بیان کرد: در روز گذشته برای 400 بیمار نمونه ارسال شده است که این آمار بسیار بالا و نگران کننده است و اکثر بیماران با علائم بیماری مراجعه کردند.

وی افزود: طبق گزارش های گرفته شده از افراد مبتلا به کرونا در روزهای اخیر در جهرم، اکثراً به دلیل عدم استفاده از ماسک و حضور در دورهمی های خانوادگی و میهمانی ها، مبتلا به این بیماری شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال قرنطینه کامل جهرم در صورت تداوم شرایط فعلی

احتمال قرنطینه کامل جهرم در صورت تداوم شرایط فعلی