مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 07:352020-11-02اقتصادي

کاجستان بیستون چشم به راه روزهای خوب


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از ورود سرمایه گذاران برای اجرای پروژه های گردشگری در کاجستان بیستون خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از ورود سرمایه گذاران برای اجرای پروژه های گردشگری در کاجستان بیستون خبر داد.

امید قادری در گفت و گو با ایسنا، از کاجستان بیستون به عنوان یکی از ظرفیت های خوب گردشگری کرمانشاه یاد کرد و افزود: علیرغم پتانسیل های بالایی که این کاجستان می تواند برای جذب گردشگر داشته باشد، اما متاسفانه تاکنون نتوانسته ایم از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم.

وی افزود: واقع شدن این تفرجگاه 120 هکتاری در کنار مجموعه تاریخی بیستون و قرار گرفتن در مسیر کریدور گردشگری بیستون به کرمانشاه باعث شده این امکان فراهم شود که بتوانیم با اجرای طرح های گردشگری رونقی در آن ایجاد کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی استان بااشاره به تلاش های انجام شده برای جذب سرمایه گذار جهت ایجاد طرح های گردشگری در این کاجستان 50 ساله، اضافه کرد: اخیرا برای یکی از سرمایه گذاران استان مجوز احداث یک مجموعه اقامتی، تفریحی و ورزشی را کنار کاجستان صادر کرده ایم.

وی با بیان اینکه این سرمایه گذار درحال انجام مقدمات ابتدایی برای شروع علمیات اجرایی پروژه بزرگ گردشگری است، افزود: سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاجستان بیستون چشم به راه روزهای خوب

کاجستان بیستون چشم به راه روزهای خوب