مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 07:252020-11-02سياسي

مانور پدافند غیرعامل مخابرات منطقه زنجان برگزار شد


سرپرست مخابرات منطقه زنجان از برگزاری مانور پدافند غیرعامل مخابرات منطقه زنجان خبر داد و گفت: طی برنامه ریزی و مطابق با دستورالعمل اعلام شده شرکت مخابرات ایران اقدام به برگزاری چهار مانور متفاوت در شهرستان های زنجان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان مروتعلی میری سیاهی در حاشیه برگزاری مانور پدافند غیرعامل اظهار کرد: به مناسبت هفته پدافند غیر عامل و در راستای ارزیابی آمادگی نیروی انسانی و تجهیزات مخابرات منطقه زنجان، چهار مانور عملیاتی فنی در مواقع بروز بحران برگزار شد.

سرپرست مخابرات منطقه زنجان با اشاره به فعالیت کمیته پدافند غیرعامل تصریح کرد: طی برنامه ریزی و مطابق با دستورالعمل اعلام شده شرکت مخابرات ایران اقدام به برگزاری چهار مانور متفاوت در شهرستان های زنجان، ابهر و مسیر زنجان به طارم کرد.

وی افزود: دراین مانور، با قطع برق شهری مرکز تلفن شهری امام(ره) شهرستان زنجان اداره نیرو و انتقال، تجهیزات برق و باطری های مرکز را وارد مدار کردند که خوشبختانه در کوتاهترین زمان، همه ارتباطات در حالت عادی برقرار شد و هیچ وقفه ای در برقراری ارتباطات تلفن ثابت مشاهده نشد.

 میری سیاهی در مورد ابعاد دیگر مانور کمیته پدافند غیرعامل مخابرات منطقه زنجان گفت: سوییچر فیبرنوری مسیر زنجان-طارم بود که با قطع ارتباط فیبر اصلی، همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور پدافند غیرعامل مخابرات منطقه زنجان برگزار شد

مانور پدافند غیرعامل مخابرات منطقه زنجان برگزار شد