مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 07:052020-11-02سياسي

دانشگاه ادیان و مذاهب مظهر وحدت در جامعه است


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه دانشگاه ادیان و مذاهب مظهر وحدت در جامعه است گفت: این دانشگاه باید ازلحاظ علمی دارای سطح بالایی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، آیت الله مصطفی محامی در دیدار سید محمد حسینی رییس دانشگاه ادیان و مذاهب کشور، اظهار داشت: کار دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی کاری بسیار مهم و دارای آثار و برکات فروانی است.

امام جمعه زاهدان افزود: یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در موفقیت کار دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی اعتقاد به کار می باشد به گونه ای که نهایت تلاش خود را برای ارتباط گیری با مذاهب مختلف به کارگیرند.

وی رعایت انصاف را دومین عامل موفقیت در کار دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی دانست و عنوان کرد: انصاف از مهم ترین عوامل تأثیرگذار در جذب افراد به سوی خود است و باید در زمینه های مختلف کار، خود را به جای طرف مقابل قرار دهیم و انتظار نداشته باشیم که افرادی با مذاهب مختلف دیدگاه و اعتقادات یکسان داشته باشند.

نماینده&o=on > مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان وبلوچستان بیان کرد: صداقت در گفتار و رفتار از دیگر لوازم کار در دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی است که اگر بین گفتار و رفتار، اختلافی وجود داشته باشد باعث سو ظن و تشویش اذهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ادیان و مذاهب مظهر وحدت در جامعه است

دانشگاه ادیان و مذاهب مظهر وحدت در جامعه است