مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 07:002020-11-02سياسي

تصویب مهلت بیشتر برای بررسی اساسنامه شرکت ملی گاز در کمیسیون انرژی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مالک شریعی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، در تشریح جزییات نشست عصر روز گذشته (یکشنبه 11 آبان) این کمیسیون اظهار داشت: - سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از موافقت این کمیسیون با درخواست کمیته گاز برای اعطای زمان بیشتر به منظور بررسی اساسنامه شرکت ملی گاز خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مالک شریعی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، در تشریح جزییات نشست عصر روز گذشته (یکشنبه 11 آبان) این کمیسیون اظهار داشت: دستور اول کمیسیون بررسی گزارش کمیته نیرو در باره لایحه نحوه انتقال تاسیسات؛ تجهیزات اموال و دارایی های آب و فاضلاب بود.

این در حالی است که کمیسیون انرژی مسئولیتی را برای بررسی آن به عنوان کمیسیون اصلی بر عهده داشت که در این باره گزارش کمیته نیروی این کمیسیون در صحن کمیسیون انرژی مطرح و با رای بالایی تصویب شد.

وی درباره دستور دوم کمیسیون انرژی افزود: بررسی گزارش کمیته گاز و پتروشیمی این کمیسیون درباره اساسنامه شرکت ملی گاز ایران دستور کار دوم بود که با توجه به تعداد مواد زیادی این طرح و به ویژه بحث های مختلفی که از نظر کارشناسی درباره مواد 6 و 7 وجود داشت نیازمند بررسی های بیشتر بود و به پیشنهاد رییس کمیته گاز و تصویب صحن کمیسیون مقرر شد تا بررسی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب مهلت بیشتر برای بررسی اساسنامه شرکت ملی گاز در کمیسیون انرژی

تصویب مهلت بیشتر برای بررسی اساسنامه شرکت ملی گاز در کمیسیون انرژی