مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 06:202020-11-02پزشكي

مبتلایان به کرونا تا شش هفته پس از بهبود باید در خانه ماسک بزنند


درباره بازه زمانی قرنطینگی و استفاده از ماسک توسط بیماران کرونایی گفت: مبتلایان به کرونا پس از بهبود باید تا شش هفته در خانه از ماسک استفاده کنند و به طور مدام در خارج از منزل ماسک بزنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، مینو محرز متخصص بیماری های عفونی در برنامه تهران کلینیک رادیو تهران درباره  تغییر علائم توصیه نمی شود؛ زیرا علاوه بر قیمت بالا، درصد خطای آن بلافاصله بعد از بیماری بسیار بالا است.

چون پس از پایان دوره این بیماری بسیاری از تست ها مثبت کاذب می شود.

 وی درباره امکان افزایش تست های رایگان در کشور گفت: اگر بتوان تست رایگان را افزایش داد، بسیار سریع تر می توانیم مبتلایان را  کشف کرده و با این بیماری مقابله کنیم.

محرز در ادامه درباره تحقیقات صورت گرفته در هند مبنی بر اینکه واکسن سل از افراد مسن در برابر کووید 19 محافظت می کند گفت: واکسن سل در درمان بیماری سرطان مثانه نیز کاربرد دارد.

تقریبا50 سال است که این واکسن از کودکی به تمام افراد جامعه ما تزریق می شود بنابراین بیشتر افراد جامعه ایرانی واکسینه هستند.

این تحقیقات نیز نتیجه تجربه هستند.

وی با تاکید بر اینکه من همیشه از مردم خواسته ام دچار اینفودمی نشوید ؛ در خصوص شایعه ای که اخیراً در خصوص واکسن های خطرناک پخش شده است گفت: یک پرستار ایرانی مقیم خارج از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبتلایان به کرونا تا شش هفته پس از بهبود باید در خانه ماسک بزنند

مبتلایان به کرونا تا شش هفته پس از بهبود باید در خانه ماسک بزنند