مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 06:102020-11-02سياسي

توسعه همکاری های جهاددانشگاهی و کمیته امداد یزد


رییس سازمان جهاددانشگاهی استان در دیدار مدیر کل و معاونین کمیته امداد امام خمینی (ره) بر گسترش همکاری ها و تعاملات طرفین با یکدیگر تاکید کرد.

- ایسنا/یزد رییس سازمان جهاددانشگاهی استان در دیدار مدیر کل و معاونین کمیته امداد امام خمینی (ره) بر گسترش همکاری ها و تعاملات طرفین با یکدیگر تاکید کرد.

دکتر فاطمه سعادت جو در دیدار با دکتر شجاعان مدیر کل کمیته امداد، ضمن بیان فعالیت های جهاد دانشگاهی گفت: خوشبختانه در حال حاضر جهاددانشگاهی استان با کمیته امداد همکاری های خوبی در زمینه آموزش دارد و امیدواریم شاهد گسترش همکاری های طرفین در سایر بخش ها نیز باشیم.

وی با اشاره به ظرفیت ها و زیرساخت های آموزشی جهاددانشگاهی به وی‍ژه در بخش ارائه آموزش های آنلاین با توجه به شیوع بیماری کرونا، در مورد ارائه خدمات آموزشی به نیروها و کارکنان کمیته امداد و خانواده هایشان از سوی این سازمان اعلام آمادگی کرد.

سعادت جو همچنین با معرفی بخش های مختلف فرهنگی جهاددانشگاهی استان و توانمندهای هر یک، از ظرفیت های این سازمان در زمینه فرهنگ سازی در حوزه های متنوع خبر داد.

وی از جمله ظرفیت های تخصصی سازمان جهاددانشگاهی استان را آزمایشگاه تخصصی خاک و مصالح ساختمانی و مرکز تحقیقات گیاهان دارویی عنوان کرد و گفت: خوشبختانه در این بخش ها نیز ظرفیت های خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه همکاری های جهاددانشگاهی و کمیته امداد یزد

توسعه همکاری های جهاددانشگاهی و کمیته امداد یزد