مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 06:052020-11-02سياسي

تعیین تکلیف بیمارستان نیمه کاره هلال احمر ایران در عمان


رییس جمعیت هلال احمر در سفر به کشور عمان و بازدید از بیمارستان نیمه کاره هلال احمر در این کشور از تعیین تکلیف سند بیمارستان و بحث و تبادل نظر با مقامات بهداشتی کشور عمان برای راه اندازی و تجهیز بیمارستان براساس نیازهای درمانی این کشور خبر داد.

- رییس جمعیت هلال احمر در سفر به کشور عمان و بازدید از بیمارستان نیمه کاره هلال احمر در این کشور از تعیین تکلیف سند بیمارستان و بحث و تبادل نظر با مقامات بهداشتی کشور عمان برای راه اندازی و تجهیز بیمارستان براساس نیازهای درمانی این کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر کریم همتی با اعلام این خبر گفت: در سفر به کشور عمان و به منظور بررسی وضعیت بیمارستان هلال احمر ایران در این کشور، چند جلسه با سفیر و معاونان و اعضای سفارت ایران در عمان در همین خصوص برگزار و بازدید میدانی از محل بیمارستان که سال 1393 خریداری شده و به شکل یک ساختمان نیمه کاره و بدون استفاده رها شده است، انجام شد.

وی افزود: ساختمان این بیمارستان بعد از خریداری، نیمه کاره رها شده و بسیاری از تعهدات فروشنده انجام نشده بود و بر خلاف آنچه که قرار بود طبق قرارداد منعقد شده، پرداخت مبلغ خرید بیمارستان به شکل تدریجی انجام شود، همان سال و ظرف چند ماه، کل مبلغ قرارداد که به قیمت امروز، 14 میلیون و 300 هزار دلار یا 5.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف بیمارستان نیمه کاره هلال احمر ایران در عمان

تعیین تکلیف بیمارستان نیمه کاره هلال احمر ایران در عمان