مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 06:002020-11-02سياسي

دستاورد جلسه هنرمندان با معاون اول رییس جمهور به کجا رسید؟


ایرج راد با انتقاد فراوان از وضعیت معیشتی هنرمندان در دوران کرونا ابراز تاسف کرد : جلسه ای که چندی پیش با اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهوری برگزار شد، - ایرج راد با انتقاد فراوان از وضعیت معیشتی هنرمندان در دوران کرونا ابراز تاسف کرد : جلسه ای که چندی پیش با اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهوری برگزار شد، هنوز به هیچ نتیجه ای نرسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چندی پیش جلسه ای با حضور اعضای شورای عالی خانه هنرمندان ایران ، شهردار تهران ، وزیر فرهنگ و ارشاد و تنی چند از مسئولان در دفتر اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری برگزار شد.

این جلسه به دعوت جهانگیری و به انگیزه رسیدگی به وضعیت خانه هنرمندان ایران که در آستانه تعطیلی بود، برپا شد اما طبیعتا کل زمان جلسه به تشریح تنگناهای مالی خانه هنرمندان ایران اختصاص پیدا نکرد بلکه بخشی از آن هم به توضیح وضعیت اقتصادی اسفناک هنرمندان در دوران کرونا گذشت.

از آنجاکه در این جلسه جهانگیری؛ مشکلات هنرمندان و کم توجهی دولت را تایید کرد و قول های مساعدی برای حل این مسایل داده بود، هنرمندان حاضر در جلسه هم دل خوش کردند که این بار این وعده ها مشمول گذر زمان نمی شود بلکه بسرعت اجرایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاورد جلسه هنرمندان با معاون اول رییس جمهور به کجا رسید؟

دستاورد جلسه هنرمندان با معاون اول رییس جمهور به کجا رسید؟