مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 05:452020-11-02سياسي

شناسایی 515 دانشجو و دانش آموز نخبه مورد حمایت کمیته امداد البرز


معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز گفت: 515 دانشجو و دانش آموز نخبه مورد حمایت کمیته امداد البرز شناسایی شدند.

- کرج - معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز گفت: 515 دانشجو و دانش آموز نخبه مورد حمایت کمیته امداد البرز شناسایی شدند.

رضا البرزی در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه 407 نفر از نخبگان مددجوی شناسایی شده این نهاد دانش آموز و 108 نفر دانشجو هستند، خاطرنشان کرد: نخبه های شناسایی شده برای پرورش استعداد و آمادگی برای ورود به بازار کار به مرکز نیکوکاری فرهنگ، هنر و رسانه معرفی می شوند که در این مرکز آموزش های تخصص برای این عزیزان در نظر گرفته شده است وی بیان کرد: مددجویان دارای اختراعات با کد ثبت، رتبه های برتر کنکور سراسر، دانش آموزان، دانشجویان و طلاب دارای معدل بالا، رتبه های برتر جشنواره ها و مسابقات علمی خوارزمی، رازی و جابر بن حیان و دانش آموزان مدارس سمپاد و تیزهوشان از دیگر مددجویان نخبه شناسایی شده هستند.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز با بیان اینکه تسهیلات بانکی و کمک های بلاعوض در اختیار نخبگان مددجو قرار می گیرد، اظهار کرد: اعطای تسهیلات بانکی، کمک های بلاعوض، پرداخت های تشویقی ازجمله خدماتی است که کمیته امداد اعطا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 515 دانشجو و دانش آموز نخبه مورد حمایت کمیته امداد البرز

شناسایی 515 دانشجو و دانش آموز نخبه مورد حمایت کمیته امداد البرز