مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 05:102020-11-02سياسي

رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی در دستگاه های اجرایی پذیرفتنی نیست


امروز از هیچ دستگاه اداری نخواهیم پذیرفت که رعایت پروتکل های بهداشتی در آن کمتر از 100 درصد باشد.

- ایسنا/زنجان معاون استاندار زنجان گفت: امروز از هیچ دستگاه اداری نخواهیم پذیرفت که رعایت پروتکل های بهداشتی در آن کمتر از 100 درصد باشد.

خدابخش مرادینافچی شامگاه دیروز(11 آبان ماه) در جلسه ستاد کرونای شهرستان خرم دره با بیان اینکه اقدامات خوبی در حوزه مبارزه با کرونا در خرم دره انجام شده است، اظهار کرد: آنچه در برهه فعلی ضرورت دارد، استمرار این فعالیت ها با همان شتاب و مشارکتی است که آغاز و برنامه ریزی کرده ایم.

وی با تاکید بر اینکه تقویت بازرسی ها و نظارت ها و برخورد با متخلفین کماکان یک اولویت است، ادامه داد: امروز از هیچ دستگاه اداری نخواهیم پذیرفت که رعایت پروتکل های بهداشتی در آن کمتر از 100 درصد باشد.

این مسئول، با بیان این مطلب که بعد از استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی اولویت پیشگیری از تجمعات است، تصریح کرد: تجمعاتی مانند عروسی و عزا در انتقال ویروس نقش بسیار موثری دارند.

معاون سیاسی استاندار زنجان اضافه کرد: انتظار داریم گل فروشی ها و چاپخانه ها مراسم را به مرکز بهداشت و نیروی انتظامی اعلام کنند تا قبل از هر تجمعی به خانواده ها یادآوری شود که امروز یکی از عوامل مهم اثرگذار بر شیوع کرونا تجمعات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی در دستگاه های اجرایی پذیرفتنی نیست

رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی در دستگاه های اجرایی پذیرفتنی نیست