مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 05:102020-11-02اقتصادي

شاهد افزایش تحصیل کنندگان بیکار در جامعه هستیم


معاون توسعه کار آفرینی و اشتغال اداره کار رفاه و تامین اجتماعی آذربایجان غربی گفت: بیش از 14هزار نفر در طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی ثبت نام کرده اند.

- معاون توسعه کار آفرینی و اشتغال اداره کار رفاه و تامین اجتماعی آذربایجان غربی: شاهد افزایش تحصیل کنندگان بیکار در جامعه هستیم ایسنا/آذربایجان غربی معاون توسعه کار آفرینی و اشتغال اداره کار رفاه و تامین اجتماعی آذربایجان غربی گفت: بیش از 14هزار نفر در طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی ثبت نام کرده اند.

فرخی در گفت و گو باایسنا افزود: از آغاز طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی در استان تا کنون 14هزار و 575 نفر و 407 واحد پذیرنده در این طرح شرکت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه کار فرمایان و کارآفرینان در صورت جذب کارورز از معافیت حق بیمه سهم کارفرما حداکثر به مدت دو سال بهره مند می شوند، تصریح کرد: تا کنون از بین ثبت نام شده ها دراین طرح 1350 قرار داد منعقد شده است.

معاون توسعه کار آفرینی و اشتغال اداره کار رفاه و تامین اجتماعی آذربایجان غربی با تاکید به اینکه سقف بهره مندی هر کارگاه برای استفاده از کارورز معادل حداکثر 50 درصد نیروی کارجو است، خاطر نشان کرد: سقف کمک هزینه به تناسب مقطع تحصیلی و حضور کارورز در کارگاه برای مقطع کارشناسی پنچ میلیون ریال، ارشد 6 میلیون ریال و دکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهد افزایش تحصیل کنندگان بیکار در جامعه هستیم

شاهد افزایش تحصیل کنندگان بیکار در جامعه هستیم