مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 05:052020-11-02سياسي

همایش مجازی «شیطان بزرگ بدون روتوش» در قم برگزار می شود


به مناسبت بزرگداشت روز استکبار ستیزی، همایش مجازی «شیطان بزرگ بدون روتوش» دوشنبه 12 آبان و به همت بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی در قم برگزار می شود.

- قم- به مناسبت بزرگداشت روز استکبار ستیزی، همایش مجازی شیطان بزرگ بدون روتوش دوشنبه 12 آبان و به همت بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی در قم برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به مناسبت بزرگداشت 13 آبان روز استکبار ستیزی، همایش مجازی شیطان بزرگ بدون روتوش دوشنبه 12 آبان و به همت بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی در قم برگزار می شود.

بر اساس این گزارش: بزرگداشت 13 آبان و صیانت از خط اصیل استکبارستیزی؛ بازخوانی ماهیت ضدآمریکایی انقلاب اسلامی؛ دوگانه خط سازش و خط مقاومت و رخنه های نفوذ در عصر جمهوری اسلامی از محورهای این همایش می باشد.

همایش مجازی شیطان بزرگ بدون روتوش روز دوشنبه 12 آبان ساعت 15 و به صورت مجازی، با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سیدحمید روحانی، حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب و دکتر مظفر نامدار برگزار می شود.

خاطرنشان می شود: به منظور حفاظت از سلامت اجتماعی، مراسم به صورت مجازی در محیط اسکای روم، آپارات و اینستاگرام برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش مجازی «شیطان بزرگ بدون روتوش» در قم برگزار می شود

همایش مجازی «شیطان بزرگ بدون روتوش» در قم برگزار می شود