مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 05:052020-11-02سياسي

تقویت وحدت اسلامی بهترین راهکار مقابله با دسیسه های دشمنان است


تقویت وحدت اسلامی بهترین راهکار مقابله با دسیسه های دشمنان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی صبح دوشنبه در جمع فعالان تبلیغی ضمن تبریک میلاد پیامبر اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: الگوپذیری مسلمانان از سیره عملی پیامبر رحمت و مهربانی (ص) از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی اضافه کرد: آن حضرت بر اساس دستور خداوند اشداء علی الکفار و رحماء بینهم بود، با کفار و مشرکین با اقتدار می جنگید اما در عین حال در میان مسلمانان با عطوفت و مهربانی رفتار می کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر بر لزوم تقویت وحدت اسلامی تاکید کرد و بیان داشت: مسلمانان با هوشیاری کامل و تقویت وحدت اسلامی توطئه های دشمنان اسلام را خنثی کنند و بهترین راهکار مقابله با دسیسه های دشمنان، تقویت وحدت اسلامی است.

وی افزود: حضرت امام خمینی (ره) در عصر کنونی ندای وحدت را سر داد و از همه کشورهای اسلامی خواستند تا با تمسک به اسلام عزیز و قرآن کریم و با الهام گیری از درس های گران بهای قرآن کریم در یک صف واحد قرار بگیرند و ندای اسلام سر دهند.

حجت الاسلام سروستانی ادامه داد: امت اسلامی باید از اسلام به خوبی دفاع کنند، زیرا دشمنان اسلام با تمام قوا به مبارزه با اسلام برخاسته اند و با هر ابزاری که در اختیار دارند اعم از ظرفیت نظامی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت وحدت اسلامی بهترین راهکار مقابله با دسیسه های دشمنان است

تقویت وحدت اسلامی بهترین راهکار مقابله با دسیسه های دشمنان است