مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 03:502020-11-02ورزشي

وزارت ورزش وضعیت تاسیس فدراسیون چوخه را تعیین تکلیف کند


رییس انجمن کشتی با چوخه کشور با تأکید بر ضرورت ایجاد فدراسیون ملی این رشته ورزشی گفت: وزارت ورزش و جوانان هرچه سریع تر باید تأسیس این فدراسیون را تعیین تکلیف کند تا بتوان برای ایجاد فدراسیون بین المللی اقدام کرد.

- قربانعلی قائمی در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به وضعیت فعلی ورزش کشتی باچوخه در کشور اظهار کرد:  فدراسیون ورزش روستایی تنها متولی کشتی باچوخه در کشور است و انجمن چوخه کشور نیز مأموریت دارد در حوزه سیاست ها و برنامه های فدراسیون ورزش روستایی کشور، حرکت کند و در حال حاضر متولی دیگری برای این ورزش در کشور، وجود ندارد.

وی افزود: درزمانی که کشتی باچوخه فاقد فدراسیون ملی در کشور است، نام بردن از فدراسیون بین المللی چوخه، یک تلخند ورزشی است.

رییس انجمن کشتی با چوخه کشور ادامه داد: تأسیس فدراسیون ملی چوخه یک ضرورت است و اگر ضرورت تأسیس آن بیش از فدراسیون هایی مانند؛ اسکی، هاکی، اسکیت، بولینگ و بیلیارد، تیروکمان، تنیس، گلف، هاکی، تنیس روی میز که هم اکنون وجود دارند، نباشد، کمتر از آنها نیست.

وی خاطرنشان کرد: تأسیس فدراسیون بین المللی ورزش ها، فرایندی دارد که بایستی در خصوص تأسیس و ثبت قانونی فدراسیون بین المللی چوخه نیز به درستی عمل شود تا زمینه های همکاری و هم افزایی بین فدراسیون کشورها، فراهم شود د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت ورزش وضعیت تاسیس فدراسیون چوخه را تعیین تکلیف کند

وزارت ورزش وضعیت تاسیس فدراسیون چوخه را تعیین تکلیف کند