مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 21:452020-11-01اقتصادي

شیر نفت کانادا باز شد


با رفع محدودیت اجباری تولید از سوی دولت آلبرتا و رشد تقاضا برای نفت سنگین، تولیدکنندگان کانادایی نفت بیشتری تولید می کنند تا دشوارترین سال در چند دهه اخیر را با عملکرد بهتری به پایان ببرند.

- با رفع محدودیت اجباری تولید از سوی دولت آلبرتا و رشد تقاضا برای نفت سنگین، تولیدکنندگان کانادایی نفت بیشتری تولید می کنند تا دشوارترین سال در چند دهه اخیر را با عملکرد بهتری به پایان ببرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برخی از شرکتها در کانادا که چهارمین تولیدکننده بزرگ نفت در جهان است، در سه ماهه سوم همچنان ضررهای مالی قابل ملاحظه ای را گزارش کردند.

محدودیتهای سفر به دلیل شیوع پاندمی ویروس کرونا، تقاضا برای سوخت را محدود کرده و ضرر سنگینی را بر تولیدکنندگان تحمیل کرده است.

طبق اعلام رگولاتور انرژی کانادا، تولیدکنندگان در بهار که قیمتها به رکورد پایینی سقوط کرده بود، تولیدشان را 972 هزار بشکه در روز کاهش داده و به حدود چهار میلیون بشکه در روز رساندند.

از آن زمان عمده کاهش تولید احیا شده و محدودیت تولید به 270 هزار بشکه در روز رسیده است.

الکس پوربکس، مدیر اجرایی شرکت سنووس انرژی هفته گذشته اظهار کرد: این شرکت احتمالا تولیدش را در دسامبر افزایش خواهد داد و حجم تولید به قیمتها بستگی خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیر نفت کانادا باز شد

شیر نفت کانادا باز شد