مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 18:202020-11-01بين الملل

ایوانکا ترامپ: پدرم مثل چرچیل است


ایوانکا ترامپ دختر و مشاور رییس جمهور آمریکا در یک گردهمایی انتخاباتی، پدرش را با وینستون چرچیل نخست وزیر دوران جنگ جهانی دوم بریتانیا مقایسه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، ایوانکا ترامپ درست چند روز قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در گردهمایی انتخاباتی اوهایو، پدرش را با وینستون چرچیل مقایسه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از«ایندیپندنت»، دختر و مشاور ارشد دونالد ترامپ در گردهمایی انتخاباتی فضای باز در شهر کانفیلد درباره چند مورد از شباهت‌های رییس جمهور به نخست وزیر انگلیس در زمان جنگ صحبت کرد.

ایوانکا با ذکر نقل قولی از وینستون چرچیل که گفته بود: «این ملت بود که قلب شیر را داشت، و من فقط این شانس را داشتم که صدای غرش آنها باشم»، رو به جمعیت گفت که دونالد ترامپ هم مثل چرچیل صدای غرش «ما مردم» است.

وی همچنین پیش بینی کرد که پدرش در انتخابات روز سه شنبه برای دومین دوره چهار ساله در کاخ سفید خواهد ماند.

ایوانکا ترامپ به مردم گفت: «سه روز دیگر، ما پیروز خواهیم شد و چهار سال دیگر را برای رییس جمهور مردم، پدرم، دونالد جِی ترامپ، تضمین خواهیم کرد.

» وی گفت که آمریکا اکنون بیش از هر زمان دیگری به یک «مبارز» برای چهار سال دیگر در کاخ سفید نیاز دارد، همچنین اضافه کرد «اکنون ما فرصتی داریم که برای او و برای آینده این کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایوانکا ترامپ: پدرم مثل چرچیل است

ایوانکا ترامپ: پدرم مثل چرچیل است