مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 18:002020-11-01پزشكي

ابتلاء به کرونا در قزوین خانوادگی شده است


دبیر ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی گفت: ابتلاء به کرونا در قزوین خانوادگی شده است و اگر نتوانیم از برگزاری عروسی ها و مراسم ختم جلوگیری کنیم شاهد افزایش روزافزون آمار خواهی - به گزارش سایت قطره و به نقل ازکه در سالن باقرالعلوم استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: در حالی که حدو دو هفته پیش 300 نفر در بیمارستان های استان بستری بودند امروز با یک رشد نگران کننده 523 نفر در استان بستری هستند.

وی افزود: متأسفانه از 19 شهریور شیب ابتلاء به بیماری رو به بالا و بسیار نگران کننده بوده و با این روند امیدواریم وارد کانال 600 نفر بستری نشویم.

فخار اضافه کرد: شاید تخت کافی برای بیماران داشته باشیم اما ظرفیت اکسیژن رسانی به بیماران را نداریم.

وی تصریح کرد: متأسفانه هم اکنون شهرستان قزوین و تاکستان تعداد مبتلایان بسیار زیادی را در خود دارند وبا توجه به شرایط شهرستان رزن و نزدیکی این شهرستان به برخی روستاهای آوج، نگران وضعیت آینده آوج نیز هستیم.

دبیر ستاد مقابله با در قزوین خانوادگی شده است و اگر نتوانیم از برگزاری عروسی ها و مراسم ختم جلوگیری کنیم شاهد افزایش روزافزون آمار خواهیم بود.

مصوبات ستاد مقابله با کرونا اجرا نمی شود وی با بیان اینکه متأسفانه مصوبات ستاد مقابله با کرونا اجرا نمی شود، تصریح کرد: در شرایطی که مصوب شده بود چاپ اعلامیه در استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلاء به کرونا در قزوین خانوادگی شده است

ابتلاء به کرونا در قزوین خانوادگی شده است