مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 16:152020-11-01فرهنگي

رییس کانون کارگردانان سینما: پروژه های سینمایی را دو هفته تعطیل کنیم + صوت


در آخرین نامه ای که دادیم صراحتا در بند آخر نامه گفتیم جناب آقای علی عسگری اگر سر سریال ها و برنامه های تلویزیونی اتفاق ناگواری برای هر کدام از عوامل بیفتد مسئولیت آن مستقیما به عهده شخص شما و مدیران ارشدی که مسئول سریال ها هستند.

- رییس کانون کارگردانان خانه سینما تاکید کرد: در آخرین نامه خطاب به رییس صداوسیما تاکید کردیم اگر سر سریال ها و برنامه های تلویزیونی اتفاق ناگواری برای هر کدام از عوامل بیفتد، مسئولیت آن مستقیما به عهده شخص شما و مدیران ارشدی که مسئول سریال ها هستند.

متاسفانه به این نگاه دلسوزانه کانون کارگردانان توجهی نشد و حتی از کانون کارگردانان به جرم تشویش اذهان عمومی توسط صدا و سیما شکایت هم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک»؛ محسن امیریوسفی در گفت و گو با برنامه گیومه رادیو گفت و گو تاکید کرد: ما در کانون کارگردانان در تمام ایام کرونا همیشه بطور صریح و برای حفاظت از سلامتی عوامل در کنار همکاران خودمان در سینما و تلویزیون بوده ایم.

او تاکید کرد: حدود 5 الی 6 ماه پیش هم 3 نامه هشدار دادیم و در مطبوعات هم چاپ شد و دوتا از این نامه ها مستقیما برای آقای علی عسگری و وضعیت سریالها نوشته شده بود و تشریح کردیم که وضعیت ویروس کرونا چگونه است و شرایطی که به وجود آمده ممکن است شرایط بدتری سرصحنه ها بیفتد چه فیلم های سینمایی چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کانون کارگردانان سینما: پروژه های سینمایی را دو هفته تعطیل کنیم + صوت

رییس کانون کارگردانان سینما: پروژه های سینمایی را دو هفته تعطیل کنیم + صوت