مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 15:402020-11-01سياسي

تسلیت امیری در پی درگذشت نایب رییس کمیسیون همبستگی پاکستان


حسینعلی امیری با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا سید نیاز حسین نقوی رحمت الله علیه نایب رییس کمیسیون ملی همبستگی پاکستان را تسلیت گفت.

-   متن این پیام به شرح ذیل است:  انالله و انا الیه راجعون   خبر وفات عالم جلیل القدر، مجاهد عرصه های قضاوت و داوری و برادر و دوست قدیمی جناب حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا سید نیاز حسین نقوی رحمت الله علیه و نایب رییس کمیسیون ملی همبستگی پاکستان بسیار متاثر کننده بود .

عزیزی که عمر با برکت خود را درجهت خدمت به اسلام و انسانیت گذراند و وحدت و اخوت مسلمانان برایشان یک اصل مهم و اساسی بود و به همین دلیل یکی از تلاشگران عرصه تقریب مذاهب محسوب می شوند.

آن مرحوم به همراه بیت نامدار و نام آور نقوی بالاخص اخوان شریفش و با عنایت مراجع معظم تقلید با تاسیس و اداره  بیش از چهارصد حوزه علمیه در سراسر جهان با مرکزیت جامعه المنتظر لاهور پرچم اسلام عزیز را برافراشته و به اهتزار درآورد.

مرحوم حجت الاسلام و المسلمین نقوی در عرصه قضا و داوری به عنوان حاکم شرع تلاش های پر شمار و مجاهدت های ارزنده ای داشت و خدمات ارزنده آن بزرگوار در قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تا اواخر دهه ی هفتاد در استان های قم ، لرستان و خوزستان تنها بخشی از خدمات خالصانه و شایسته ای است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیت امیری در پی درگذشت نایب رییس کمیسیون همبستگی پاکستان

تسلیت امیری در پی درگذشت نایب رییس کمیسیون همبستگی پاکستان