مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 15:202020-11-01ورزشي

پیگیر تصمیمات اتحادیه جهانی هستیم/ فصلِ تحول کشتی لرستان فرا رسیده است


هر لحظه از طریق اتحادیه جهانی و حتی نامه نگاری با فدراسیون صربستان میزبان رقابت های جهانی، پیگیر ریز مسائل تصمیمات پیرامون برگزاری یا عدم برگزاری این پیکارها هستیم.

- ایسنا/لرستان رییس فدراسیون کشتی می گوید: هر لحظه از طریق اتحادیه جهانی و حتی نامه نگاری با فدراسیون صربستان میزبان رقابت های جهانی، پیگیر ریز مسائل تصمیمات پیرامون برگزاری یا عدم برگزاری این پیکارها هستیم.

علیرضا دبیر یازدهم آبان ماه در حاشیه برگزاری مراسم اهدای حکم رییس هیئت کشتی لرستان با اشاره به وضعیت کشتی این استان گفت: اگر تحولی قرار است در کشتی لرستان رُخ دهد؛ اکنون زمان آن فرا رسیده است.

وی ادامه داد: حضور افراد تاثیرگذار مانند غلام رضا محمدی و طالب نعمت پور در کنار حمایت کامل فدراسیون کشتی می تواند لرستان را تا چند سال آینده به یکی از قطب های کشتی ایران تبدیل کند.

دبیر خاطرنشان کرد: اکنون وقتی به آمار، نتایج و عملکرد کشتی لرستان نگاه می کنیم، متوجه می شویم از آن لرستان قدرتمند در کشتی آزاد و فرنگی چیزی باقی نمانده است و تنها چند چهره که به لطف نبوغ خود در این چندسال توانسته اند در سطح تیم های ملی خودی نشان دهند.

طلایی المپیک سیدنی با اشاره به حمایت کامل از کشتی لرستان تاکید کرد: به زودی قصد سفر به این استان را دارم، سفرهای استانی و حضور میدانی یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر تصمیمات اتحادیه جهانی هستیم/ فصلِ تحول کشتی لرستان فرا رسیده است

پیگیر تصمیمات اتحادیه جهانی هستیم/ فصلِ تحول کشتی لرستان فرا رسیده است