مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 14:052020-11-01فناوري

برگزاری دومین مانور پدافند غیر عامل در مخابرات منطقه آذربایجان شرقی


به منظور حصول اطمینان از پایداری شبکه و خدمات مخابراتی، دومین مانور پدافند غیر عامل در حوزه شبکه فناوری اطلاعات و سایبری آذربایجان شرقی با حضور مسئولان مربوطه برگزار شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی به منظور حصول اطمینان از پایداری شبکه و خدمات مخابراتی، دومین مانور پدافند غیر عامل در حوزه شبکه فناوری اطلاعات و سایبری آذربایجان شرقی با حضور مسئولان مربوطه برگزار شد.

با حضور مدیر مخابرات منطقه و مدیران حوزه فناوری اطلاعات و سایبریٰ، مانور قطعی MPLS یکی از شهرستان های استان و استفاده از مسیرهای جایگزین برای دسترسی در مواقع ضروری و نیز قطعی یکی از نرم افزارها با موفقیت برگزار شد.

یوسف شکوریٰ، مدیرعامل شرکت مخابرات استان در این مانور با تاکید بر آمادگی بیش از پیش حوزه فناوری اطلاعات برای مقابله با تهدیدات احتمالی، گفت: حوزه فناوری اطلاعات به عنوان زیر ساخت و بستر ارائه خدمات و سرویس های مخابراتی در مواقع بحران از اهمیت زیادی برخوردار است و با توجه به تهدیدات روز افزون، این حوزه باید بیشتر از قبل برای امنیت ارائه سرویس ها کند.

در این مانور، گزارشی از سامانه های فناوری اطلاعات برای ارائه سرویس ها و نیز اقدامات انجام یافته برای افزایش امنیت شبکه این سامانه‎ها در مواقع ضروری ارائه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین مانور پدافند غیر عامل در مخابرات منطقه آذربایجان شرقی

برگزاری دومین مانور پدافند غیر عامل در مخابرات منطقه آذربایجان شرقی