مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 13:002020-11-01سياسي

مطالبه گری حقوق عامه، رسالت بسیج حقوق دانان است


رییس سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه گفت: یکی از رسالت های ما، مطالبه گری حقوق عامه در راستای عدالت گستری و مبارزه با فساد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ظهر امروز جلسه هماهنگی سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه و معاونت پیشگیری از وقوع جرم و حفظ حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه برگزار شد.

در این جلسه محمد امین رحیمی معاون پیشگیری از وقوع جرم و حفظ حقوق عامه دادستان کرمانشاه با بیان عملکرد دادسرا در حوزه حفظ و احیای حقوق عامه اظهار کرد: یکی از تکالیف دادستان به عنوان مدعی العموم پیشگیری از وقوع جرم و حفظ حقوق مردم است که در 6 ماهه اول سال 1399 اقدامات ارزشمندی در این زمینه با دستور دادستان محترم استان مبنی بر حفظ حقوق عامه انجام شده است.

وی افزود: برای ادامه این مسیر از ظرفیت عظیم سازمان بسیج حقوق دانان که با رسالت جهادی، حقوقی، عدالت گستری و مبارزه با فساد در جامعه نقش آفرینی می کنند، برای حفظ حقوق عمومی استفاده خواهد شد و امیدوار هستیم با ورود حقوق دانان بسیجی به عرصه مطالبه گری حقوق عامه و انعکاس به موقع موارد نقض حقوق عامه به سرعت مانع تضییع حقوق مردم شویم.

رسول بهرامی پور رییس سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه نیز اظهار کرد: یکی از رسالت های ما، مطالبه گری حقوق عامه در راستای عدالت گستری و مبارزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری حقوق عامه، رسالت بسیج حقوق دانان است

مطالبه گری حقوق عامه، رسالت بسیج حقوق دانان است