مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 12:002020-11-01سياسي

مشخص شدن نقشه پهنه بندی تالاب امیرکلایه  


امروز در آخرین کارگاه طرح تدوین برنامه مدیریت زیست بومی تالاب امیرکلایه، نقشه پهنه بندی این تالاب مشخص شد.

  - ایسنا/گیلان امروز در آخرین کارگاه طرح تدوین برنامه مدیریت زیست بومی تالاب امیرکلایه، نقشه پهنه بندی این تالاب مشخص شد.

  مکرم روان بخش مسئول طرح مدیریت جامع زیست محیطی تالاب امیرکلایه امروز در حاشیه برگزاری کارگاه جامع مدیریت زیست بومی تالاب امیرکلایه که در مجتمع آموزشی پژوهشی جهاد دانشگاهی گیلان برگزار شد در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: امروز چهارمین و آخرین دوره برگزاری این کارگاه است و نقشه پهنه بندی زیستگاهی این تالاب مشخص شد.

وی افزود: برنامه این کارگاه ها با رویکرد اکوسیستمی بوده است و افزایش مشارکت مردمی در مدیریت زیست بومی این اکوسیستم از اهداف مهم است که با دستیابی به آن می توان گام های موثری در اجرای مدیریت زیست بومی این تالاب ارزشمند برداشت.

روان بخش ادامه داد: با مشارکت جوامع محلی می توان از افزایش تصرفاتی که کشاورزان اراضی تالابی را بر شالیزارهای شان می افزاید، جلوگیری کرد.

وی تصریح کرد: امروز با مشخص شدن نقشه پهنه بندی تالاب امیرکلایه که با درنظر گرفتن، مناطق تالاب امیرکلایه به چهار منطقه، حساسیت بسیار زیاد، حساسیت زیاد، حساسیت متوسط و حساسیت کم انجام شد، می توان حفاظت از تالاب را ارتقاء دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشخص شدن نقشه پهنه بندی تالاب امیرکلایه  

مشخص شدن نقشه پهنه بندی تالاب امیرکلایه