مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 10:052020-11-01اقتصادي

واحد تولیدی و صنعتی در زنجان تعطیل نشده است


رییس سازمان صمت زنجان، با بیان اینکه طی هشت ماه سالجاری واحد تولیدی و صنعتی در استان زنجان تعطیل نشده است،گفت: ستاد تسهیل با هدف بررسی مشکلات واحدهای تولیدی برگزارمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ناصر فغفوری قبل از ظهر یکشنبه در بازدید از واحدهای تولیدی در محل استانداری زنجان، گفت: طی 2 سال اخیر 95 درصد مشکلات و موارد مطرح شده در کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان زنجان تسریع شده است.

وی با بیان اینکه طی هفت ماه سال جاری 53 جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در جوار واحدهای تولیدی و صنعتی استان تشکیل شده است، اظهار کرد: برگزاری این جلسات توفقیات خوبی را حاصل کرده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، گفت: این جلسات در راستای حمایت از واحدهای صنفی و تولیدی است و باعث رفع مشکلات واحدهای تولیدی می شود.

فغفوری با بیان اینکه طی سال گذشته 27 واحد تولیدی تعطیل در استان وارد چرخه تولید شده است، گفت: تا پایان سال 33 واحد تولیدی تعطیل وارد چرخه تولید می شود.

وی با بیان اینکه طی هشت ماه سال جاری واحد تولیدی و صنعتی در استان زنجان تعطیل نشده است، ابراز کرد: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با هدف بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در محل واحدهای تولیدی و صنعتی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحد تولیدی و صنعتی در زنجان تعطیل نشده است

واحد تولیدی و صنعتی در زنجان تعطیل نشده است