مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 10:052020-11-01سياسي

طغیانی: مالیات بر خودروهای لوکس و خانه های گران قیمت چه شد؟


سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با طرح این سوال که موضوع مالیات بر خودروهای لوکس و خانه های گران قیمت به کجا رسید؟ از دولت خواست آیین نامه این موضوع را هرچه سریع تر به تصویب برساند.

- سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با طرح این سوال که موضوع مالیات بر خودروهای لوکس و خانه های گران قیمت به کجا رسید؟ از دولت خواست آیین نامه این موضوع را هرچه سریع تر به تصویب برساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی طغیانی در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس گفت: یکی از مسائل امروز کشور بحث معیشت مردم است، دولت در این خصوص اقدام جدی که به صورت ارائه لایحه به مجلس باشد انجام نداده است، در مقابل با طرح های مجلس هم مخالفت می کند، یکی از این رفتارها مخالفت با طرح تامین کالاهای اساسی است.

مرکز پژوهش های مجلس بحث تامین معیشت مردم را از طریق مالیات بر تراکنش های پایا، ساتنا و چک مطرح کرد اما هنوز چند روز از رد آن توسط سخنگوی دولت با این استدلال که مردم پول خود را از بانک خارج می کنند نگذشته بود که خود بانک مرکزی تعرفه و کارمزدش را تغییر داد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس افزود: اگر این برای مردم بازدارنده است و موجب می شود که آن ها پول خود را از بانک ها خارج کنند پس این کار که انجام دادید به چه معناست؟ پولی که می توانست تامین کالاهای اساسی برای مردم را تامین کند اکنون فقط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طغیانی: مالیات بر خودروهای لوکس و خانه های گران قیمت چه شد؟

طغیانی: مالیات بر خودروهای لوکس و خانه های گران قیمت چه شد؟