مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 09:402020-11-01پزشكي

فصل جدید برنامه پایان ناباروری آغاز شد


فصل جدید برنامه تلویزیونی «پایان ناباروری» که با مشارکت مرکز درمان ناباروری ابن سینای جهاددانشگاهی و گروه دانش شبکه چهار سیما تولید می شود، - فصل جدید برنامه تلویزیونی پایان ناباروری که با مشارکت مرکز درمان ناباروری ابن سینای جهاددانشگاهی و گروه دانش شبکه چهار سیما تولید می شود، از دهم آبان به روی آنتن رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این برنامه که شنبه ها ساعت نوزده از شبکه چهار سیما پخش می شود، به موضوعات مختلف حوزه باروری و ناباروری، از جمله علل ناباروری در زنان و مردان، روش ها و فناوری های درمان ناباروری، مانند سلول درمانی و دیگر تکنیک های نوین درمان ناباروری که حاصل تلاش محققان پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن سینا است، سقط مکرر، اندومتریوز، اهدای تخمک و جنین، رحم جایگزین و نقش ژنتیک در درمان ناباروری اختصاص دارد.

مینا هاشمی و مجتبی حصامی اجرای این برنامه ی تلویزیونی را بر عهده دارند و در سری جدید برنامه افزون بر جنبه های پزشکی، به ابعاد فرهنگی، اجتماعی و روانشناختی این موضوع نیز پرداخته می شود.

گفت وگو با زوج های نابارور و روایت تجربیات و دغدغه هایشان، تولید موشن گرافیک هایی به زبان ساده با موضوع ناباروری و آیتمی با عنوان کلاس ناباروری از بخش های جدید این برنامه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصل جدید برنامه پایان ناباروری آغاز شد

فصل جدید برنامه پایان ناباروری آغاز شد