مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 09:002020-11-01سياسي

گرفتاری در باتلاق «شیشه» به امید افزایش میل جنسی


یک کارشناس ارشد روان شناسی و پژوهشگر اعتیاد معتقد است «این ادعا که مصرف متامفتامین موجب افزایش میل و توانایی جنسی می شود، ادعای نادرستی نیست اما با توجه به تاثیر درازمدت آن، - یک کارشناس ارشد روان شناسی و پژوهشگر اعتیاد معتقد است این ادعا که مصرف متامفتامین موجب افزایش میل و توانایی جنسی می شود، ادعای نادرستی نیست اما با توجه به تاثیر درازمدت آن، تکیه بر این ادعا به هیچ عنوان عاقلانه نیست .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی نجمی در مقاله ای که روزنامه خراسان منتشر کرده است، نوشت: مدیرعامل جمعیت احیای انسانی کنگره 60 (سازمانی مردم نهاد و فعال در حوزه ترک اعتیاد و .

) در جدیدترین گفت وگویش به نکته ای اشاره کرده که بازتاب زیادی در سایت ها و شبکه های اجتماعی داشته است.

حسین دژاکام از افزایش مصرف شیشه توسط زوج ها برای افزایش توانایی جنسی خبر داده و گفته: متاسفانه این روزها زوج ها برای افزایش توانایی جنسی و بهبود کیفیت رابطه زناشویی اقدام به مصرف شیشه می کنند و ما شاهد افزایش این موضوع در جامعه هستیم که نگران کننده است.

چه از لحاظ پزشکی تاثیر شیشه بر این موضوع تایید شود چه نشود، به هر حال در جامعه وجود دارد و زوج ها پس از استفاده و افتادن در دام اعتیاد، دیگر نمی توانند به راحتی از دست آن رهایی پیدا کنند و بعدها آسیب های فراوانی برایشان ایج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرفتاری در باتلاق «شیشه» به امید افزایش میل جنسی

گرفتاری در باتلاق «شیشه» به امید افزایش میل جنسی