مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 08:352020-11-01اقتصادي

آب هنوز در قنات های کرج جریان دارد


رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری کرج گفت: در حال حاضر برای آبیاری بخشی از فضای سبز شهری کرج از 11 قنات با ظرفیت استحصال 160 لیتر در ثانیه استفاده می شود در حالی که ظرفیت واقعی این قنوات 300 لیتر در ثانیه است.

- ایسنا/البرز رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری کرج گفت: در حال حاضر برای آبیاری بخشی از فضای سبز شهری کرج از 11 قنات با ظرفیت استحصال 160 لیتر در ثانیه استفاده می شود در حالی که ظرفیت واقعی این قنوات 300 لیتر در ثانیه است.

پیمان بضاعتی پور در گفت و گو با ایسنا با اشاره به میزان آب مصرفی برای آبیاری فضای سبز شهری کرج اظهار کرد: در هر ثانیه حدود 620 لیتر آب صرف آبیاری فضای سبز شهری کرج می شود.

وی ادامه داد: 40 درصد از این آب از طریق شبکه آب خام، 10 درصد از طریق تصفیه خانه، 30 درصد از طریق شبکه آب شرب شهری و 20 درصد باقی مانده نیز از رودخانه کرج تامین می شود.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای کاهش سهم آب شرب شهری برای آبیاری فضای سبز توضیح داد: در حال حاضر برای آبیاری بخشی از فضای سبز شهری کرج از 11 قنات با ظرفیت استحصال 160 لیتر در ثانیه استفاده می شود در حالی که ظرفیت واقعی این قنوات 300 لیتر در ثانیه است.

بضاعتی پور تاکید کرد: از آنجایی که طی سال های قبل شبکه انتقال آب کامل نبوده، امکان استفاده از تمام ظرفیت این قنات ها وجود نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب هنوز در قنات های کرج جریان دارد

آب هنوز در قنات های کرج جریان دارد