مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 08:052020-11-01اقتصادي

باغداران از برداشت زودهنگام پرتقال خودداری کنند


مدیرعامل اتحادیه باغداران مازندران گفت: باغداران نباید اجازه دهند محصول نارس برداشت شود و باید قند میوه به میزانی برسد که محصول قابل برداشت شود.

- محمدرضا شعبانی امروز درباره وضعیت مرکبات استان مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس شهرستان ساری، اظهار کرد: وضعیت مرکبات امسال استان مازندران خوب است و از لحاظ قیمتی نیز شرایط مطلوبی دارند.

وی با انتقاد از برداشت زودهنگام پرتقال مازندران، افزود: پرتقال زودهنگام وارد بازار شده که باغداران باید از برداشت زودهنگام محصول به شدت پرهیز کنند.

 مدیرعامل اتحادیه باغداران مازندران اضافه کرد: باغداران ابتدا باید نارنگی را برداشت کرده و سپس به سراغ برداشت پرتقال بروند.

شعبانی تصریح کرد: در ارتباط با پرهیز از برداشت زودهنگام مرکبات خیلی حرف زدیم و گلایه کردیم و باغداران نباید اجازه دهند محصول نارس برداشت شود و باید قند میوه به میزانی برسد که محصول قابل برداشت شود.

وی ادامه داد: برخی از محصولات مرکبات زود برداشت شده به روش سنتی و بربا شیوه های سبززدایی و زنگ افزایی که به نوعی تقلب در بازار محسوب می شود اقدام به برداشت زودهنگام کردند.

مدیرعامل اتحادیه باغداران مازندران خاطرنشان کرد: اینکه باغداران از عرضه محصولات نارس به بازار خودداری کنند درواقع به نفع خودشان است، در آین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باغداران از برداشت زودهنگام پرتقال خودداری کنند

باغداران از برداشت زودهنگام پرتقال خودداری کنند