مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 08:052020-11-01سياسي

سند استاندارد پدافند غیر عامل دفاعی رونمایی شد


سند استاندارد پدافند غیر عامل دفاعی در وزارت دفاع با حضور جانشین وزیر دفاع و رییس سازمان پدافند غیر عامل کشور رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دفاعی خبرگزاری فارس، همزمان با گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل، سند استاندارد پدافند غیر عامل دفاعی در وزارت دفاع با حضور سردار سرتیپ پاسدار قاسم تقی زاده جانشین وزیر دفاع و سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیر عامل کشور رونمایی شد.

سردار تقی زاده دراین مراسم با تبریک هفته پدافند غیر عامل به همه دست اندکاران و متولیان این امر مهم در کشور اظهارداشت: پدافند غیر عامل به معنای کاهش اسیب پذیری است و تلاش کردیم در همه مجموعه های وزارت دفاع این امر را متناسب با استانداردهای بومی جاری و سازی سازیم.

  وی به نقل از فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درخصوص نقش و کارکرد پدافند غیر عامل گفت: یکی از اقتضائات پیاده سازی پدافند غیر عامل دستیابی به علم این موضوع، بررسی دقیق و همه جانبه و کسب صلاحیت های لازم است و این مهم را درسال های اخیر با توجه به رشد فناوری ها، گستردگی تهدیدها و خصوصا تهدیدات نوین، با کمک سازمان پدافند غیر عامل کشور، با جدیت در وزارت دفاع دنبال کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند استاندارد پدافند غیر عامل دفاعی رونمایی شد

سند استاندارد پدافند غیر عامل دفاعی رونمایی شد