مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 08:052020-11-01اجتماعي

دهیاری ها به سمت خودکفایی بروند


مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس در سفر به داراب با تاکید بر لزوم خودکفایی روستاها گفت: به طورقطع مشکلات و کمبودها وجود دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سید کمال پاک فطرت، در سفر به داراب در جمع فرهنگیان، دهیاران و اعضای شوراهای روستاهای بخش فورگ شهرستان داراب در سالن آموزش و پرورش شهر دوبرجی اظهار داشت: بهطورقطع مشکلات و کمبودهایی وجود دارد اما همه ما عادت کرده که مشکلات را ببینیم و از نیمه پر لیوان صرف نظر کنیم.

وی با اشاره به آغاز کار دهیاری ها در سال 1382 عنوان کرد: با مقایسه آن سال ها با وضعیت کنونی روستاها می توان فهمید که کارهای بسیاری در حوزه های مختلف در روستاهای ما صورت گرفته اما همگی در ارائه عملکرد و بیان دستاوردهایمان ضعف داریم.

این مقام مسئول پیرامون بودجه دهیاری ها عنوان کرد: از سال 82 تا 92 مجموع واریزی ها به دهیاری ها درکل کشور پنج هزار میلیارد تومان بوده و ازسال  92 تاکنون این رقم به 25 هزار میلیارد تومان رسیده و رشدی پنج برابری داشته که نشان از توجه ویژه همه ارکان نظام به روستاها می باشد.

وی افزود: درحالی که سال 98 مشکلات بسیاری را تجربه کردیم اما توانستیم رقم 200 میلیارد تومان واریزی برای دهیاری ها در استان فارس داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهیاری ها به سمت خودکفایی بروند

دهیاری ها به سمت خودکفایی بروند