مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 07:302020-11-01اجتماعي

یاری گران زندگی در 550 مدرسه دانش آموزان را یاری کردند


معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: طرح یاری گران زندگی در 550 آموزشگاه استان اجرا شد.

- ایسنا/زنجان معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: طرح یاری گران زندگی در 550 آموزشگاه استان اجرا شد.

جعفر گنج خانلو در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح یاری گران زندگی، اظهار کرد: طرح یاری گران زندگی در 550 آموزشگاه استان با تاکید بر آموزش مهارت های زندگی و پیشگیری از سوء مصرف مواد برای دانش آموزان، اولیا و کارکنان مدارس اجرا شد که بر اساس ارزیابی ها استان برتر کشور، شناخته شده است.

وی افزود: طرح یاری گران زندگی، اقدامی فرهنگی و پیشگیرانه در جامعه و با اولویت آموزش و پرورش است که همه مقاطع تحصیلی از پایه اول ابتدایی تا آخر متوسطه را شامل می شود.

در این طرح آموزش ها به صورت همزمان برای سه گروه تاثیرگذار در نظام آموزشی شامل دانش آموزان، والدین و اولیای مدارس ارائه می شود.

این مسئول ادامه داد: بیشترین تلاش در اجرای این طرح، ایجاد حساسیت در عموم جامعه و مسئولیت پذیری و هویت بخشی بهویژه در حوزه کودکان، نوجوانان و جوانان نسبت به این موضوع است.

گنج خانلو با بیان اینکه درمان و مقابله با اعتیاد بسیار هزینه بردار و زمان بر است، تصریح کرد: امید است تا با آموزش و توانمندسازی بتوان در بلندمدت سیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یاری گران زندگی در 550 مدرسه دانش آموزان را یاری کردند

یاری گران زندگی در 550 مدرسه دانش آموزان را یاری کردند