مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 07:252020-11-01اجتماعي

شهرداری به رفع خطر از درختان مجاور اردوگاه منظریه اقدام کند


رییس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تاکید کرد: شهرداری تهران در اسرع وقت نسبت با نظارت بر سایت برف رویی در محوطه اردوگاه منظریه، نسبت به رفع خطر از درختان این منطقه اقدام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید آرش حسینی میلانی صبح امروز در دویست و چهل و ششمین جلسه شورای شهر با تبریک میلاد رسول اکرم (ص) در تذکری درباره برپایی سایت برف روبی و انباشت نمک در محوطه اردوگاه منظریه تهران گفت: حفظ اردوگاه منظریه برای شهر تهران بسیار مهم است و از محدود پهنه های پیوسته سبز در شمال شهر تهران است.

رییس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه صیانت و حفاظت از فضای سبز اردوگاه شهید باهنر جزو اولویت های شهر است، اظهار داشت: مدیریت شهرداری باید حساسیت و اهتمام لازم را در این باره داشته باشد.

متأسفانه در چند روز گذشته، شهرداری ناحیه 4 منطقه یک، اقدام به برپایی سایت برف روبی در قسمت غربی اردوگاه منظریه کرده است.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: در سال 97 نیز احداث سایت برف روبی و انتشار غبار نمک منجر به صدمه جدی به 40 اصله درخت اطراف آن شد ولی همچنان شاهد تکرار این اقدام هستیم.

حسینی میلانی با تاکید بر ضرورت حفاظت از فضای سبز تصریح کرد: با توجه به ضرورت حفاظت از فضای سبز به شهرداری تهران تذکر می دهم در اسرع وقت نسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری به رفع خطر از درختان مجاور اردوگاه منظریه اقدام کند

شهرداری به رفع خطر از درختان مجاور اردوگاه منظریه اقدام کند