مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 07:252020-11-01سياسي

حناچی به دلیل آسیب درختان مجاور اردوگاه منظریه تذکر گرفت


عضو شورای شهر تهران ضمن تذکر به شهردار پایتخت به دلیل آسیب به درختان مجاور ارودگاه منظریه گفت: سازمان بوستان ها باید تهیه شناسنامه برای این اردوگاه را به سرانجام برساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، آرش حسینی میلانی در صحن امروز شورای شهر در تذکری به شهردار تهران اظهار داشت: برپایی سایت برف روبی و انباشت نمک در محوطه اردوگاه منظریه تهران در حال حاضر سبب مشکلاتی شده در حالی که حفظ اردوگاه منظریه برای شهر تهران مهم است و از محدوده پیوسته های سبز شهر تهران محسوب می شود.

وی گفت: صیانت و حفاظت از فضای سبز اردوگاه شهید باهنر جزو اولویت ها است و مدیریت شهری باید حساسیت و اهتمام لازم را در جهت حفظ آن داشته باشد.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد:  در روزهای گذشته شهرداری ناحیه 4 منطقه یک اقدام به برپایی سایت برف روبی در قسمت غربی اردوگاه منظریه کرده است و در سال 97 نیز انتشار غبار نمک و احداث سایت برف روبی در این مکان سبب آسیب جدی به 40 اصله درخت شد ولی متأسفانه دوباره شاهد تکرار این اتفاقات هستیم.

میلانی خاطرنشان کرد: با توجه به ضرورت حفاظت از فضای سبز در پایتخت به حناچی تذکر می دهم در اسرع وقت نسبت به رفع خطر از درختان این اردوگاه اقدام کند و سازمان بوستان ها نیز تکلیف بر زمین مانده تهیه شناسنامه برای این اردوگاه را به س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حناچی به دلیل آسیب درختان مجاور اردوگاه منظریه تذکر گرفت

حناچی به دلیل آسیب درختان مجاور اردوگاه منظریه تذکر گرفت