مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 07:202020-11-01اقتصادي

تعزیرات گرانفروشی برنج را پیگیری می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: ترخیص برنج های وارداتی در گمرک شاید به تعدیل قیمت برنج کمک کند، - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: ترخیص برنج های وارداتی در گمرک شاید به تعدیل قیمت برنج کمک کند، اما تعزیرات گرانفروشی این کالا را پیگیری می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: ترخیص برنج های وارداتی در گمرک شاید به تعدیل قیمت برنج کمک کند، اما تعزیرات گرانفروشی این کالا را پیگیری می کند.

محمدعلی اسفنانی افزود: تاکنون، واردات برنج ممنوع بود و اخیرا ممنوعیت برای این کالا برداشته شد و شاید با ترخیص بخش قابل توجهی از برنج هایی که در گمرک مانده بود، تاثیر مثبتی در بازار ایجاد شود، اما چون قیمت تمام شده برنج افزایش یافته، قیمت کنونی با قیمت مطلوب مدنظر مردم فاصله دارد و اگر به صورت موردی گرانفروشی برنج وجود داشته باشد، پیگیری می کنیم.

هیچ مجوزی برای افزایش قیمت لبنیات نداریماسفنانی در پاسخ به سوالی مبنی بر افزایش قیمت محصولات لبنی و نظارت و برخورد تعزیرات اظهار داشت: لبنیات سال گذشته افزایش قیمت نداشته و سه کالای مشمول قیمت گذاری تثبیتی یعنی ماست و پنیر و شیر که حدود 11 قلم را در برمی گیرد، امسال هیچ تغییر و مجوزی برای افزایش ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعزیرات گرانفروشی برنج را پیگیری می کند

تعزیرات گرانفروشی برنج را پیگیری می کند