مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 06:552020-11-01سياسي

مشکلات واردات کالا با ارز 4200 تومانی، نظارت جدی مجلس را می طلبد


نماینده بندرعباس در مجلس با اشاره به تخلفات و مشکلات واردات کالاهای اساسی با ارز 4200 تومانی خواستار نظارت جدی مجلس در همه ابعاد از تخصیص، واردات و توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، احمد مرادی نماینده بندرعباس در مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه 11 آبان) در جلسه علنی و در جریان بررسی گزارش کمیسیون برنامه بودجه برای طرح تامین کالاهای اساسی اظهار داشت: شرایط اقتصادی کشور و معیشتی مردم سخت است و قشر آسیب پذیر جامعه مورد آزار و اذیت قرار گرفته و از مجلس انتظار دارند که راهکارهایی ارائه شده و تصمیمی بگیرد که منافع آن متوجه مردم شود.

  وی افزود: اگر کالاهای اساسی را با ارز 4200 تومانی بخواهیم تامین کنیم که تاکنون هم به این شکل بوده باید نظارت مجلس را افزایش دهیم.

نماینده بندرعباس در مجلس تصریح کرد: اگر دولت به بیراهه رفته و تخلف کرده و تصمیمات مجلس را که در چارچوب قانون است و تکلیف بر عهده آن است را انجام نمی دهد باید پاسخگو باشد.

مرادی گفت: اینکه کالا برگ را در کشور احیا کنیم مشکلی حل نخواهد شد.

وی اضافه کرد: باید تلاش کنیم مردم در وضعیتی که هم اکنون قرار دارند وضعیت زندگی و اقتصادشان بدتر نشود و کارهای آنها را سهل و آسان بگیریم و کالاهای اساسی را برای آنان تامین کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات واردات کالا با ارز 4200 تومانی، نظارت جدی مجلس را می طلبد

مشکلات واردات کالا با ارز 4200 تومانی، نظارت جدی مجلس را می طلبد