مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 06:152020-11-01اقتصادي

ایجاد 12 هزار شغل طی 6 ماه در فارس


طی شش ماه نخست امسال کمیته امداد فارس بیشترین تسهیلات اشتغال زایی را کسب کرده و با ایجاد 12 هزار شغل اولین استان کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد بذرافشان شامگاه شنبه در شورای اداری استان بیان کرد: استان فارس در جذب تسهیلات اشتغالزایی در کشور که 6 ماهه نخست امسال اولین استان کشور بوده و توانسته 12 هزار شغل برای مددجویان این کمیته ایجاد کند.

وی اضافه کرد: طی دو سال اخیر تفاهم نامه های مختلفی در راستای ایجاد اشتغال در استان فارس به امضا رسیده و به زودی شاهد افتتاح 500 واحد تولید کننده پنل خورشیدی در استان فارس خواهیم بود.

بذرافشان افزود: با توجه به فعالیت خیران در استان فارس شاهد ساخت 5 هزار واحد مسکن ویژه نیازمندان استان فارس تا پایان سال ساخته خواهد شد این در حالی است که 5 هزار جهیزیه نیز طی امسال به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی فارس اهدا شده است لازم به یادآوری است که ارائه جهیزیه نسبت به سال 97 رشد 15 برابری در استان فارس داشته است.

او با اشاره به توزیع 117 هزار بسته معیشتی در 17 ربیع الاول اظهار کرد: طرح هر کارمند یک حامی از جمله طرح هایی است که مورد توجه مدیران و کارمندان استان فارس واقع شده تا بتوانند بخشی از مشکلات ایتام را برطرف کنند وی افزود: نزدیک به 106 هزار خیر در استان فارس در حال انجام فعالیت های خیریه خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 12 هزار شغل طی 6 ماه در فارس

ایجاد 12 هزار شغل طی 6 ماه در فارس