مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 06:052020-11-01سياسي

جبهه مقاومت، برترین جلوه وحدت اسلامی است/ نفوذی ضدوحدت در دستگاه دیپلماسی!


دبیر پیشین مجمع تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه جبهه مقاومت، بالاترین و برترین جلوه وحدت اسلامی است گفت: باید نیروهای انقلابی و حزب اللهی با تشکیل یک جبهه واحد علیه جریان نفوذ به میدان بیایند و آنها را منزوی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه وطن امروز گفت وگویی با آیت الله محسن اراکی، دبیر پیشین مجمع تقریب مذاهب اسلامی انجام داده است که بخش های مهم آن در ادامه می آید.

جبهه مقاومت، برترین جلوه وحدت اسلامی است - جبهه مقاومت، بالاترین و برترین جلوه وحدت اسلامی است.

اینکه توانسته ایم جبهه ای را تشکیل دهیم که شیعه، سنی، دروزی، علوی، عراقی، سوری، یمنی و پاکستانی، همه و همه در آن نقش داشته باشند، چگونه محقق شده است؟ جز از طریق گفتمان وحدت؟ - این دستاورد بزرگ جمهوری اسلامی بود که توانست در برابر جبهه استکبار که از همه ابزارها و قدرت های ظاهری در عرصه های سیاسی، اقتصادی، نظامی و تبلیغاتی برخوردار است چنین جبهه مستحکم و مجاهدی را تشکیل دهد، آن هم در یکی از دشوارترین برهه های تاریخی که جبهه استکبار با همه توان علیه ما وارد جنگ شده است.

  شیخ الازهر اعلام کرد شیعه و سنی 2 بال امت اسلامی هستند - تلاش در راستای ترویج گفتمان وحدت اسلامی و نهادینه کردن آن در جهان اسلام بود که کار را به جایی رساند که شیخ الازهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبهه مقاومت، برترین جلوه وحدت اسلامی است/ نفوذی ضدوحدت در دستگاه دیپلماسی!

جبهه مقاومت، برترین جلوه وحدت اسلامی است/ نفوذی ضدوحدت در دستگاه دیپلماسی!