مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 05:452020-11-01اقتصادي

رونق زیرساخت های گردشگری یزد منهای کرونا


مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد از انجام اقدامات این اداره کل در حوزه گردشگری در دوران کرونا به خصوص در فضای مجازی یاد کرد و از بهره برداری 83 طرح گردشگری تا پایان سال جاری خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد از انجام اقدامات این اداره کل در حوزه گردشگری در دوران کرونا به خصوص در فضای مجازی یاد کرد و از بهره برداری 83 طرح گردشگری تا پایان سال جاری خبر داد.

سیدمصطفی فاطمی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا از افتتاح 83 طرح گردشگری تا پایان سال 99 در یزد خبر داد و اظهار کرد: عمده این طرح ها از جمله باغ خوشنویس و باغ آریا، جزو طرح هایی هستند که از ابتدای سال آماده بهره برداری بودند ولی شرایط کرونا اجازه فعالیت رسمی به این طرح ها را در ابتدای سال نداده است.

وی تصریح کرد: طرح های مذکور فعالیت خود را تا پایان سال جاری به صورت رسمی آغاز و به زیرساخت های گردشگری استان اضافه خواهند شد.

فاطمی با اشاره به راه اندازی کمیته گردشگری مجازی یزد به عنوان یکی از اقدامات موثر استان تصریح کرد: این کمیته، وب سایت گردشگری را که یکی از بهترین وب سایت های موجود گردشگری در کشور به شمار می ‎رود، طراحی کرده و در مراحل نهایی فعالیت خود قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق زیرساخت های گردشگری یزد منهای کرونا

رونق زیرساخت های گردشگری یزد منهای کرونا