مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 05:402020-11-01سياسي

ضد عفونی معابر عمومی در مهریز از سر گرفته شد


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز گفت: نیروهای بسیج شهرستان به منظور مهار ویروس کرونا، ضدعفونی معابر این شهر را از سر گرفتند.

- ایسنا/یزد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز گفت: نیروهای بسیج شهرستان به منظور مهار ویروس کرونا، ضدعفونی معابر این شهر را از سر گرفتند.

سرهنگ علی فاتحی در این باره گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در اسفندماه سال گذشته نیروهای بسیجی، مردمی و شهرداری ضدعفونی معابر شهری را آغاز کردند و در حال حاضر طبق برنامه روزانه، گندزدایی معابر با همکاری و نظارت شبکه بهداشت و درمان مهریز در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود:با توجه به موج سوم شیوع کرونا و برای قطع زنجیره کرونا با همکاری بسیجیان، گروه های جهادی و همکاری تشکل های مردمی، گندزدایی و ضدعفونی معابر و فروشگاه ها، پمپ بنزین ها، عابربانک ها و داروخانه های این شهر دوباره آغاز شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز گفت: دو دستگاه خودرو، ضدعفونی معابر و ایستگاه های اتوبوس و پمپ بنزین ها را در دستور کار قرار داده اند و 20 اکیپ موتوری هم با سمپاش های دستی کار ضدعفونی عابر بانک ها، ورودی و خروجی ادارات، اطراف داروخانه ها، مراکز درمانی و اماکن شلوغ را انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضد عفونی معابر عمومی در مهریز از سر گرفته شد

ضد عفونی معابر عمومی در مهریز از سر گرفته شد