مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 04:152020-11-01سياسي

با افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو از دانشگاه های خارجی مخالفیم


دانشجویان عضو شورای صنفی دانشگاه های علوم پزشکی با انتشار نامه ای خطاب به معاون آموزشی وزیر بهداشت مخالفت خود را با افزایش ظرفیت پذیرش دانشجویان علوم پزشکی از دانشگاه های خارجی اعلام کردند.

- دانشجویان عضو شورای صنفی دانشگاه های علوم پزشکی با انتشار نامه ای خطاب به معاون آموزشی وزیر بهداشت مخالفت خود را با افزایش ظرفیت پذیرش دانشجویان علوم پزشکی از دانشگاه های خارجی اعلام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ متن نامه شورای صنفی دانشجویان وزارت بهداشت خطاب به دکتر حق دوست معاون آموزشی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی به شرح ذیل است: دانشگاه به عنوان نهادی که در کنار نقش تعیلم نقش فرهنگی،تربیتی و بالندگی اجتماعی دانشجو را بر عهده دارد، از اصلی ترین و اثرگذارترین نهادهای اجتماعی در جهان مدرن است.

بی شک حیات این نهاد مهم علمی و فرهنگی نیز به نیروی انسانی موجود در آن بستگی دارد و شاکله فکری اجزا و اعضای دانشگاه مسیر تربیت و تعلیم افراد جامعه را تبین می نماید .

این اهمیت در دانشگاه های علوم پزشکی چندین برابر می شود چرا که حوزه بهداشت و درمان از حساس ترین و حیاتی ترین ساختارهای کشور است و هرگونه ضعف،حاشیه و مشکل در این بخش اثرات جبران ناپذیری بر سلامت کشور عزیزمان خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو از دانشگاه های خارجی مخالفیم

با افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو از دانشگاه های خارجی مخالفیم