مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 03:502020-11-01سياسي

دولت برای اجرای تامین کالاهای اساسی لج بازی می کند


مجلس برای تامین منابع مالی اجرای طرح تامین کالاهای اساسی به دولت پیشنهاد داد بود که از تراکنش های بانکی مالیات دریافت کند اما دولت آن را رد کرده و افزایش کارمزد خدمات بانکی را برای کار دیگری اجرایی کرد.

- روح الله متفکر آزاد عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره دلایل مخالفت دولت با طرح تامین کالای اساسی و اظهار نظرات مسئولان دولت در این باره اظهار داشت: واقعیت آن است که ما در قبال وضعیت مردم پاسخگو هستیم و دولت بایستی تلاش کند که وضعیت معیشتی مردم که هم اکنون تحت فشار سنگینی قرار دارند بهبود پیدا کند.

** دولت ایده ای برای رفع مشکلات معیشتی مردم ندارد وی افزود: اگر قوه مجریه ایده ای برای سر و سامان دادن معیشت مردم و اقتصاد خانوارها ندارد و نمی تواند کار حداقلی برای رفع مشکلات مردم و دغدغه آنها انجام دهد بهتر است از ایده هایی که می تواند برای برون رفت از مشکلات به کار آید و سفر ه های خالی مردم رنگین تر شده و نیاز اقتصادی مردم را  تامین کند استقبال داشته باشد.

عضو هیأت رییسه مجلس  گفت: مجلس با دولت تاکنون برخورد سلبی نکرده است و وارد پارادایم سیاسی با آن نشده و تمام تلاش خود را بر آن داشته تا به صورت ایجابی به قوه مجریه برای ارتقاء سطح زندگی مردم و معیشت آنها کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت برای اجرای تامین کالاهای اساسی لج بازی می کند

دولت برای اجرای تامین کالاهای اساسی لج بازی می کند