مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 23:302020-10-31سياسي

گلایه رییس سازمان پدافند غیرعامل از دعوت نشدن به جلسات شورای عالی فضای مجازی


سردارجلالی با گلایه از دعوت نشدن به شورای عالی فضای مجازی گفت: علیرغم تاییدمجلس، رییس جمهور و مقام معظم رهبری؛ دبیرشواری عالی فضای مجازی از دعوت رییس سازمان پدافندغیرعامل امتناع می ورزد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، تحریم و شرایط ناعادلانه اقتصادی هم مثال زدنی است.

سردار جلالی تصریح کرد: تاریخ پیدایش سازمان پدافند غیر عامل در سال های آغازین پس از انقلاب در حال شکل گیری بود پس از جنگ و با تفکیک شدن وظایف بسیج و با شروع جنگ تحمیلی تمام وظایف سازمان پدافند غیر عامل توسط سرلشکر فیروزآبادی تحت عنوان ستاد پشتیبانی جنگ و پناهگاه ها و بنیاد مهاجرین پوشش داده شد که البته بعدها با پایان یافتن جنگ این ارگان ها هم منحل شدند و به این ترتیب جای خالی پدافند غیر عامل همچنان در میان دستگاه های دولتی خالی ماند.

او با بیان اینکه 3 نوع سازمان با وظایفی مشابه با سازمان پدافند غیر عامل فعالیت می کنند، افزود: کنفدراسیون غیر نظامی، سازمان مدیریت بحران و وزارت دفاع سرزمینی از جمله ارگان هایی هستند که با رویکردی مشابه با سازمان پدافند غیر عامل در حال فعالیتند.

سردار جلالی از پیشرفت چشم گیر کشورمان در شاخه های گوناگون پدافندهای غیر عامل خبر داد و افزود: در رشته های پدافند اقتصادی، سیاسی، نظامی و مردم محور از رشد بسیار خوبی در سطح منطقه برخوردار شده ایم حتی بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه رییس سازمان پدافند غیرعامل از دعوت نشدن به جلسات شورای عالی فضای مجازی

گلایه رییس سازمان پدافند غیرعامل از دعوت نشدن به جلسات شورای عالی فضای مجازی