مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 22:002020-10-31حوادث

جاده جدید آمل بیشترین تصادفات را دارد


جاده گنج افروز بیشترین تصادفات و جاده جدید آمل و کنارگذر جنوبی بیشترین تصادف منجر به جرح و فوت را دارند.

- ‍به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، قربان ذبیحی نژاد شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پوشش تصادفات 5 شهر شهرستان بابل غیر از شهرهای بابل و امیرکلا توسط پلیس راه انجام می شود.

وی افزود: شهرستان بابل با پوشش هزار و 500 کیلومتر راه، از شهرستان های مهم استان در حوزه راه های برون شهری است، ایمنی محور، پیشگیری از تخلفات و تصادفات و حضور فعال و به موقع پلیس در محورها و در طول شبانه روز، همواره مورد توجه ما است.

ذبیحی نژاد تصریح کرد: در برخی ایام، با بهره گیری از تیم های کمکی گشت های ضربتی و کنترل های نامحسوس، افزایش انضباط ترافیکی در شهرستان را مورد رصد قرار می دهیم.

رییس پلیس راه بابل گفت: شناسایی، پیگیری و رفع نواقص جاده ای یکی از مهم ترین برنامه هایی است که دنبال می کنیم، این مساله جز با تعامل مستمر با اداراتی مثل فرمانداری، اداره راه وشهرسازی، شهرداری، سایر ارگان های نظامی، دهیاران و راهوران محله امکان پذیر نیست.

این مسؤول اعلام کرد: از ابتدای سال تا به الان 20 نقطه پرخطر را با اصلاح هندسی و بواسطه آشکارسازی از جمله پاکسازی حاشیه راه، استفاده از علائم راهنمایی، تعریض حاشیه بریدگی ها و ایجاد پل عابر پیاده پس از کسب مجوز در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده جدید آمل بیشترین تصادفات را دارد

جاده جدید آمل بیشترین تصادفات را دارد