مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 20:202020-10-31سياسي

وحدت در چنبره سیاست


سید احمد رضا خضری استاد تاریخ تمدن اسلامی دانشگاه تهران نوشت: با نگاهی به آیات قرآن و سیره پیامبر(ص) می توان دریافت که آن حضرت مأموریتی انسانی و جهانی داشت و هیچ کس، - سید احمد رضا خضری استاد تاریخ تمدن اسلامی دانشگاه تهران نوشت: با نگاهی به آیات قرآن و سیره پیامبر(ص) می توان دریافت که آن حضرت مأموریتی انسانی و جهانی داشت و هیچ کس، حتی گمراه ترین افراد از آن جدا نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید احمد رضا خضری در مطلبی با عنوان وحدت در چنبره سیاست در اینستاگرام نوشت: با نگاهی به آیات قرآن و سیره پیامبر(ص) می توان دریافت که آن حضرت مأموریتی انسانی و جهانی داشت و هیچ کس، حتی گمراه ترین افراد از آن جدا نشده است.

شاهد این سخن کریمه و ما ارسلناک الا کافهً للناس است.

از این رو در رویکرد و عملکرد وی مذهب و ملتی جز ملت و مذهب خدا وجود نداشت و این سیاست را تا پایان عمر نگاه داشت و بدان عمل کرد.

با این همه پس از رحلت وی، پیروانش در رقابتی هراسناک برای کسب قدرت پای در مسیر اختلاف نهادند و راه حقیقت را گم و جنگ هفتاد و دو ملت را آغاز کردند.

به گونه ای که تا کنون آتش اختلاف در میان مسلمانان بویژه شیعیان و سنیان تداوم یافته و سوگمندانه گاه با چاشنی زهر آگین تکفیر و تفسیق همراه گشته و کوشش های فراوان افراد دلسوز برای بازگرداندن یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت در چنبره سیاست

وحدت در چنبره سیاست