مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 20:102020-10-31سياسي

پویش شادمانی رسول خدا راه اندازی شود


نماینده مردم کرمانشاه در خبرگان رهبری گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و عدم برگزاری جشن در هفته وحدت، می توان سیره رسول اکرم(ص) را با نام پویش شادمانی رسول خدا ادامه دهیم.

- کرمانشاه- نماینده مردم کرمانشاه در خبرگان رهبری گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و عدم برگزاری جشن در هفته وحدت، می توان سیره رسول اکرم(ص) را با نام پویش شادمانی رسول خدا ادامه دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شامگاه امروز آیت الله محمود محمدی عراقی با تبریک فرارسیدن هفته وحدت به ویژه به شیعیان و اهل سنت کرمانشاه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هرساله مردم کرمانشاه در این هفته جشن های با شکوهی با دف زنی و مدیحه سرایی برگزار می کردند اما متأسفانه وضعیت قرمز کرونایی در استان باعث شد این مراسمات برگزار نشود.

وی افزود: هوشمندی حضرت امام راحل (ره) در نامگذاری این هفته به عنوان هفته وحدت که می توانست منشأ اختلافات باشد و اکنون به زمینه ای برای نزدیکی شیعیان و اهل نست گشته قابل تحسین است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تعداد بالای فوتی های روزانه بر اثر ابتلاء به بیماری به محضر رسول خدا عرض ارادت کنند.

وی گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی برای برخی از مردم مقدور نیست به شکل مالی و اقتصادی در این پویش شرکت کنند و می توانند ختم 14 هزار صلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش شادمانی رسول خدا راه اندازی شود

پویش شادمانی رسول خدا راه اندازی شود