مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 17:102020-10-31اقتصادي

راه اندازی مجمع خیرین ازدواج جوانان توسط وزارت ورزش


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ برنامه گفتگوی اجتماعی رادیو گفتگو در خصوص ازدواج آسان با مریم نجابتیان رییس گروه مشاوره و خدمات روانشناختی وزارت ورزش و جوانان به صورت تلفنی گفتگو کرد.

- مریم نجابتیان با اشاره به مشکلات اقتصادی و افزایش چند برابری قیمت کالا ها و اجاره بها گفت: در کنار همه این مشکلات اقتصادی، کرونا نیز به آن اضافه شده است و ماحصل این وضعیت این شده است که در بحث ازدواج جوانان و فرزند آوری دچار مشکل شده ایم.

وی با بیان اینکه ازدواج آسان ازدواجی است که با سادگی شروع می شود، تصریح کرد: باید موانعی که در مسیر ازدواج آسان وجود دارد یعنی مشکلات اقتصادی، مشکلات اشتغال و مسکن را برداریم تا این اتفاق رخ دهد.

رییس گروه مشاوره و خدمات روانشناختی وزارت ورزش و جوانان درباره اقدامات این وزارت خانه عنوان کرد: وزارت ورزش و جوانان و بخصوص معاونت امور جوانان، به عنوان یک دستگاه هماهنگ کننده تلاش کرده است در حوزه ازدواج جوانان فرهنگ سازی کند و در این راستا، مجمع خیرین را در سطح ملی و استانی راه اندازی کرده ایم.

وی افزود: هم سال گذشته و هم در سال جاری از طریق مجمع خیرین، توانستیم به خیلی از جوانانی که در آستانه ازدواج بودند و از نظر تامین جهیزیه و مراسم عقد و عروسی دچار مشکل بودند، کمک کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مجمع خیرین ازدواج جوانان توسط وزارت ورزش

راه اندازی مجمع خیرین ازدواج جوانان توسط وزارت ورزش