مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 17:052020-10-31اجتماعي

فعال بودن 87 پروژه آب رسانی روستایی در چهارمحال و بختیاری


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه هم اکنون 87 پروژه آب رسانی روستایی با پیشرفت های فیزیکی متفاوت در استان فعال است، - احمدرضا محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به اینکه هم اکنون 87 پروژه آب رسانی روستایی با پیشرفت های فیزیکی متفاوت در چهارمحال و بختیاری فعال است، گفت: در حال حاضر 612 روستای استان دارای شبکه آب رسانی و 28 روستا فاقد این شبکه است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب  چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از جمله این طرح ها پیشرفت فیزیکی 50 درصدی آب رسانی از چشمه چهراز است، ادامه داد:  این پروژه روستایی آب روستاهای حیدرآباد، گوشه، جغدان و چهراز را با جمعیتی بالغ بر یک هزار و 800 نفر با نیاز آبی 10 لیتر بر ثانیه تامین می کند.

وی اضافه کرد: هدف از انجام این پروژه افزایش آب مجتمع در مواقع خاص و مورد نیاز مشترکین به خصوص در فصولی که مصارف افزایش پیدا می کند، است.

محمدی افزود: همچنین ایجاد بستری مناسب به عنوان منبع آب کمکی و قابل اتکا به عنوان پدافند غیرعامل برای زمان هایی که امکان دارد منبع پایدار آب در مسیر 14 کیلومتری دچار اختلال شود از اهداف دیگر انجام این پروژه آب رسانی روستایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال بودن 87 پروژه آب رسانی روستایی در چهارمحال و بختیاری

فعال بودن 87 پروژه آب رسانی روستایی در چهارمحال و بختیاری