مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 14:452020-10-31سياسي

دیدار رییس جهاد دانشگاهی مازندران با نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس


رییس جهاد دانشگاهی مازندران عصر دیروز با علی اصغر باقرزاده نماینده مردم شهرستان های بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

- ایسنا/مازندران رییس جهاد دانشگاهی مازندران عصر دیروز با علی اصغر باقرزاده نماینده مردم شهرستان های بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

محمدرضا شافعیان رییس جهاد دانشگاهی مازندران در این دیدار ضمن معرفی ظرفیت های علمی و پژوهشی جهاد دانشگاهی در این استان، با بیان اینکه جهاد دانشگاهی نهادی انقلابی است که مورد عنایت مقام معظم رهبری قرار گرفت، گفت: جهاد دانشگاهی می تواند با توجه به ظرفیت های خود در مسیر توسعه مازندران در خط مقدم قرار داشته باشد.

وی با بیان اینکه سابقه بالای جهاد دانشگاهی تلاش کرده است با مسائل مختلف به صورت علمی، پژوهشی، فناوری و فرهنگی مواجه شود، تصریح کرد: این نهاد دارای 6 مرکز آموزشی در شهرهای بهشهر، ساری، بابل، بابلسر، پردیس دانشگاه مازندران و آمل است که جهت ارائه آموزش های کوتاه مدت تخصصی برای ورود به بازار کار، برای متقاضیان، دوره های مورد نیاز را برگزار می کند.

شافعیان ادامه داد: جهاد دانشگاهی در حوزه آموزش های بلند مدت نیز دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مازندران در بابل به عنوان قطب حوزه آی تی دانشگاه های علمی کاربردی استان مشغول به ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس جهاد دانشگاهی مازندران با نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس

دیدار رییس جهاد دانشگاهی مازندران با نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس